Smout heeft ons gevraagd om hun filosofie en concept online te vertalen naar een nieuwe webshop.
Smout Family
Huisstijl, Online & Offline
Smout Family
Smout heeft ons gevraagd om hun filosofie en concept online te vertalen naar een nieuwe webshop.
De producten staan voor ‘samenzijn’, ‘aandacht’ en ‘persoonlijkheid’. Smout profileert zich als eerlijk merk. Er komen geen Chinese of Thaise kindervingertjes aan te pas. Want Smout houdt van kinderen. En kinderen moeten spelen. Hierom laat smout haar producten maken en inpakken in Europa. Door volwassen mensen. Zoals het hoort.
Smout heeft Béyonit gevraagd om hun filosofie en concept online te vertalen in een nieuwe webshop. Met trots kunnen we zeggen dat we deze uitdaging zijn aangegaan. Smout is momenteel druk bezig met het uitrollen van hun producten bij verschillende retailers, en we zijn blij dat we hun merk kunnen ondersteunen met een krachtige e-commerce oplossing. Ons team heeft nauw samengewerkt met Smout om een gebruiksvriendelijke webshop te creëren die de waarden van hun merk weerspiegelt en hun klanten een geweldige online shoppingervaring biedt.