Aan Béyonit is de uitdaging gegeven om meer leads te werven bij verschillende projecten en ervoor te zorgen dat het project goed in de online markt staat.
Brummelhuis
Vastgoed & nieuwbouw
Brummelhuis
Aan Béyonit is de uitdaging gegeven om meer leads te werven bij verschillende projecten en ervoor te zorgen dat het project goed in de online markt staat.
Brummelhuis is dé specialist in woningen die volgende individuele wensen worden ontwikkeld en gerealiseerd. Alles kan, niets hoeft standaard en we zitten nergens aan vast. Want als misschien wel de enige in Nederland werken ze niet binnen de kaders van bestaande bouwmethoden, maar op basis van uw persoonlijke ideeën.
Béyonit werkt al een tijdje aan de naamsbekendheid en leadwerving voor Brummelhuis Bouwcoördinatie Nederland. Waarbij er per project wordt gekeken hoe de juiste woning bij de juiste doelgroep terecht komt via Google Ads & Paid Social (Facebook én LinkedIn). Men bezoekt de desbetreffende pagina van het project en krijgt op de juiste moment in de customer journey een relevante advertentie te zien.
Aan Béyonit is de uitdaging gegeven om meer leads te werven bij verschillende projecten en ervoor te zorgen dat het project goed in de online markt staat. Kortom, kwalitatief goed verkeer genereren bij een nieuw project en uiteindelijk meer leads te werven binnen de campagne.