Middels online en offline campagnes werd er bekendheid opgebouwd voor de evenementen 'vriendendag' en 'garagesale'. Beide zijn uitgelopen tot een succes.
MediaMarkt
Campagne, Online & Offline
MediaMarkt
Middels online en offline campagnes werd er bekendheid opgebouwd voor de evenementen 'vriendendag' en 'garagesale'. Beide zijn uitgelopen tot een succes.
MediaMarkt is al jarenlang marktleider in consumentenelektronica en bij meer dan 95 procent van alle Nederlanders bekend.
Béyonit zette in samenwerking met MediaMarkt Leeuwarden een Garage Sale op. De Garage Sale was een actiedag voor demo-producten, retouren of overjarige modellen die tegen een fikse korting werden verkocht. Het resultaat? 100.000 EUR. extra omzet naast de reguliere winkelomzet.
Middelen: Facebook, Online Display, Remarketing, Flyers, Plakzuilen in het centrum
Een andere actie die we hebben uitgewerkt is de vriendendag. Op één dag was het 4 halen 3 betalen. Op de winkelvloer werden punten georganiseerd waarbij mensen samen op 1 factuur producten aan konden schaffen op een het maximale voordeel te genieten. De actie is kenbaar gemaakt via Facebook en middels online display.
Bij beide campagnes was de campagneperiode slechts 2 weken, wat genoeg was om beide dagen de winkel vol kopers te krijgen. Door slim gebruik te maken van actieve Facebookgroepen in de regio waar de actie onder aandacht werd gebracht, werd de actie snel op organische wijze gedeeld. Overige middelen:
Flyers, Plakzuilen, Facebook Ads, Online Display en remarketing