Huisstijl, website, campagne

Puur BMW

Béyonit heeft de huisstijl, website en online campagnes voor PUUR BMW verzorgd.

Over PUUR BMW

PUUR BMW staat voor BMW’s in een originele en uitmuntende staat. PUUR BMW selecteert de beste BMW’s in uitvoeringen zoals ze bedoeld zijn. Dit betekent bij voorkeur dat de eerste eigenaar bij de bestelling scheutig is geweest met het aanvinken van opties en accessoires. In een tijd dat 4 cilinders (en zelfs 3 cilinders) steeds meer de standaard worden zijn bij PUUR BMW 6 cilinders de standaard. Want welke fabrikant heeft er nu betere en fijner lopende zes-in-lijn motoren gebouwd dan BMW?

Promo Puur BMW

Om het merk te laden hebben we verschillende bannercampagnes opgezet en geadverteerd middels Facebook Advertising. We zien tegenwoordig dat op video-advertenties de meeste interactie wordt vertoond. 

Pieter kwam op een prachtige vrijdagochtend voorrijden met een BMW Z4 die hij zojuist had aangekocht. Een uitgelezen kans om met onze drone een paar geweldige shots in de omgeving te schieten. En met resultaat. De Z4 was snel verkocht.

Pieter Fokkema aan het woord

We bezochten de eigenaar van Puur BMW Pieter Fokkema in zijn showroom. We vroegen hem waar Puur BMW voor staat, en naar de samenwerking met Béyonit.

Positionering

Na diverse brainstormsessies over hoe PUUR BMW zich wil positioneren in de markt heeft Béyonit een logo ontworpen en is aan de slag gegaan met het ontwerp en de realisatie van een strakke website die volledig aansluit bij de filosofie achter PUUR BMW.

Facebook Advertising

Leadadvertenties en carroussels zijn veel meer dan alleen een formulier of een advertentie. Facebook vult de leadadvertenties al in met de contactgegevens die van de bezoeker bekend op basis van hun Facebookprofiel. De kans dat mensen het formulier voltooien is hiervoor veel groter. Meer conversie dus, daar doen we het voor.

Uw bedrijf ook een boost geven?

Neem contact op
Ons werk op display

Onze referenties