Cashbacks, funback, loyalty-programma's efficiënt kunnen managen.
Logitech
Merkactivatie
Logitech
Cashbacks, funback, loyalty-programma's efficiënt kunnen managen.
Het Béyonit Loyalty Framework biedt fabrikanten, importeurs, distributeurs en mediabureau's de mogelijkheid op efficiënte wijze loyaliteitsprogramma's op te zetten. Denk hierbij aan beloningssystemen, spaarprogramma's en e-learnings.
Hiernaast hebben we een module ontwikkeld om cashbacks, funbacks en winacties te organiseren en te managen. Het gehele proces van deelname, registratie, validatie, uitbetaling en rapportage is op elk moment van de campagne real-time inzichtelijk.
Vroeger was alles anders. Ook Béyonit heette toen nog anders en had een andere samenstelling (Convere | ConvereOnline). Aan de drive om merken te bouwen, te activeren en het creëren van engagement en sales is weinig veranderd.
Hieronder een kijkje terug in de tijd:
Het uitgewerkte concept was Logitech Cadeau 500. Bij aankoop van een Logitech-product kreeg men een lot waarmee men kans maakte op een prachtig prijzenpakket met als hoofdprijs een Mini Cooper (John Works edition).
De verschillende campagnes, acties, cashbacks en specials die we in het verleden hebben ontwikkeld waren technisch gezien steeds nieuwe omgevingen met een ander design. Uit alle best practices en ervaringen hebben we met ons developmentteam een platform gerealiseerd wat steeds opnieuw kan worden ingezet. Het grote onderscheidend vermogen van het platform schuilt in de connectiviteit met fullfilmentpartners, PSP's, boekhoudsystemen en ERP-systemen. Logitech maar ook andere tech-giganten en retailers maken dankbaar gebruik van deze techniek.