Huisstijl, Online & Offline

Groene Vrouw

De Groene Vrouw heeft haar online presence naar een hoger niveau getild met de hulp van Béyonit. Ontdek hoe wij hebben bijgedragen aan hun succesverhaal.

Over De Groene Vrouw

Nienke Tode-Gottenbos begon in 2007 vanuit haar rol als darmfloratherapeut en voedingskundige te bloggen over haar passie. Ze houd van gezond, natuurlijk en logisch; daar kiest ze ook de supplementen (uit echte voeding uit) op uit en volgens die filosofie deelt ze met De Groene Vrouw. Daarbij ontwikkelt ze verzorgingsproducten (100% natuurlijk, handgemaakt). Haar kennis deelt ze naast in blog, e-books en onlinecursussen.

Realisatie website

Béyonit is gevraagd om de website van De Groene Vrouw te voorzien van een grafische en technische upgrade. De site beschikt nu over de beste functionaliteit en koppelingen met verschillende plugins en cursussoftware. Daarnaast loopt het synchroon met de webshop: winkel.groenevrouw.nl waar men haar producten kan aankopen!

Online Campagnes

Béyonit verzorgde diverse online campagnes voor De Groene Vrouw, waaronder SEA, Facebook Ads en Display ads. Deze campagnes helpen de naamsbekendheid te vergroten en zorgen voor meer verkeer naar de website. Door de gerichte targeting van de advertenties worden de juiste doelgroepen bereikt. Dit leidt tot een hogere conversieratio en meer verkoop van producten in de webshop.

Uw organisatie ook een boost geven?

Neem dan nu contact op
Ons werk op display

Onze referenties